Dalaman Orman İşletme Müdürlüğünden Sırt Çantası Ve Kişisel Koruyucu Malzeme Alımı – Hamle Gazetesi

DALAMAN ORMAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ 2025 YILI ORMAN YANGINLARIYLA MÜCADELE HİZMETLERİNDE ÇALIŞAN PERSONELLER İÇİN SIRT ÇANTASI VE KİŞİSEL KORUYUCU DONANIM MALZEMELERİ MAL ALIM İŞİ
ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ-MUĞLA DİĞER ÖZEL BÜTÇELİ KURULUŞLAR ORMAN GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Dalaman Orman İşletme Müdürlüğü 2025 yılı Orman Yangınlarıyla Mücadele Hizmetlerinde Çalışan Personeller İçin Sırt Çantası ve Kişisel Koruyucu Donanım Malzemeleri Mal Alım İşi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ-MUĞLA DİĞER ÖZEL BÜTÇELİ KURULUŞLAR ORMAN GENEL MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | Emirbeyazıt Mahallesi Cumhuriyet Cad. No:8/1 Menteşe MUĞLA 48800 MENTEŞE/MUĞLA |
c) Telefon ve faks numarası | : | 2522141202 – 2522141409 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | Dalaman Orman İşletme Müdürlüğü 2025 yılı Orman Yangınlarıyla Mücadele Hizmetlerinde Çalışan Personeller İçin Sırt Çantası ve Kişisel Koruyucu Donanım Malzemeleri Mal Alım İşi |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | Dalaman Orman İşletme Müdürlüğü 2025 Yılı Orman Yangınlarıyla Mücadele Hizmetlerinde Çalışan Personeller İçin Sırt Çantası Ve Kişisel Koruyucu Donanım Malzemeleri Alımı İşi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Dalaman Orman İşletme Müdürlüğü ambarına teslim edilecektir. |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | 1- Sözleşme imzalandıktan sonra yüklenici; idare tarafından kendisine verilecek malzeme listesinde belirtilen her bir malzemeyi Dalaman Orman İşletme Müdürlüğü ambarına 15 gün içerisinde ayni tek partide teslim edecektir. 2- Yüklenici, Teknik Şartnamenin ekinde bulunan Kişisel Koruyucu Donanım Malzemesinin İdareye tesliminden sorumludur. 3- Yüklenici, ihalenin her aşamasında İdarenin Kişisel Koruyucu Donanım Malzemesi’nin teslimatı ile ilgili talep edilen her türlü bilgilerin sunulmasından sorumludur. |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşme imzalanmasına müteakiben işe başlanacaktır. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 20.06.2025 – 11:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Dalaman Orman İşletme Müdürlüğü Müdür Yardımcısı Odası |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler: |
Teknik Şartnamedeki Standartlar |
4.3.2. Tedarik edilecek malların katalogları, broşürleri, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: |
Katalog Teknik Şartnameye Cevaplar ve Açıklamalar |
4.3.3. Numune sunulması istenmektedir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.